dimecres, 21 de novembre del 2007

El vespre perfecte / El atardecer perfecto





La meva idea d'un vespre perfecte passa per quedar-me a casa. Una bona companyia, un bon sopar, un bon llibre... poques coses més necessito. Un cop ja és fosc, no m'abelleix sortir enlloc. Suposo que hi ha persones més casolanes que altres, que prefereixen el confort, la calma, i la serenitat de moure's per un espai on tots els elements han estat triats per un mateix.

Asseure'm i sentir-me envoltada d'allò que estimo, és la millor manera d'acabar el dia, i el bàlsam ideal per a l'ànima intranquila.



Mi idea de un atardecer perfecto pasa por quedarme en casa. Una buena compañía, una buena cena, un buen libro... pocas cosas más necesito. Una vez oscurece, no me apetece salir a ningún lugar. Supongo que hay personas más caseras que otras, que prefieren el confort, la calma y la serenidad de moverse por un espacio donde todos los elementos han sido escogidos por uno mismo.

Sentarme y sentirme rodeada de lo que amo, es la mejor manera de terminar el día, y el bálsamo ideal para el alma intranquila.